shahalu

..FOLOWmeFOLOWuFOLOWfolow..
-RINGANKAN TANGAN -
TEROKAI LAMANku
Tinggalkan Pendapatmu
Agar dapat membantuku

Try CLICK Kat Bawah Ni-

kemalangan ngeri depan mata.

| Sunday, January 2, 2011

Kemalangan berlaku pada pukul 9 lebih(2.1.2011)membabitkan 2 buah motosikal dan 1 buah lori di Geliga,kemaman.seorang maut digilis lori dan seorang lagi cedera.AMAT MENGERIKAN.

.Inilah pengalaman pertama melihat dengan mata kepala sendiri,
memang celaka,bodoh,bangang punya lori dan pemandu lori!!!dah la roadtax dah setahun mati,bawak laju plak...lampu isyarat merah pun main langgar.2buah motor kat depan habis kena sapu.Bangang!Nasib baik 2buah je,kalau ada orang konvoi ramai2???.ni la akibat nya babi punya pemandu.Esok pasti keluar akhbar & nombor naik..!beli kalau xcaya,

gamba kepala yang tercabut bersama2 helmet.

mayat penunggang motor yang maut.3 meter dari kepala(gambar di atas)

no motor mangsa yang maut digilis lori(untuk kaki no.)

motor mangsa di bawah lori.

                                     
no plat lori celaka(untuk kaki no.)haha

motor Lc mangsa yang cedera




no lori naik!!!tambah 1 je.hahaha

ni no plat motor..


anda suka??

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tak kan tengok je

 

Copyright © 2010 haluhalushahalu